Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

S01E14 - Something to wait for..

Σε 15' πρέπει να φύγω από το σπίτι,
Σε 3 ώρες θα είμαι στο αεροπλάνο,
Σε 7 θα είμαι εγώ, η βαλίτσα μου και η Frida Kahlo στην πλατεία Dam στο Amsterdam,
Αλλά μόλις πριν από λίγο συνειδητοποίησα ότι όλη μου η ζωή περιστρέφεται γύρω από το να περιμένω κάτι. Μόλις πριν λίγο κατάλαβα ότι αυτό είναι το αλατοπίπερο που κάνει τη δικιά μου ζώη μια ζωή ευτυχισμένη και worth living. Όταν είσαι μέσα πολλά πράγματα δε τα συνειδητοποιείς και έχοντας μεγαλώσει έτσι νόμιζα ότι για όλους έτσι είναι.
 Ότι όλοι ζουν σε μια βαλίτσα, όπως εγώ.

Φυσικά το post μου δεν αναφέρεται στο να περιμένεις απαραίτητα ένα ταξίδι. Απλά στην δική μου περίπτωση είναι πάντα έτσι. Εννοώ να περιμένεις γενικά. Τι ωραίο που είναι. Όσο ανυπόμονη και αν είμαι , εκ των υστέρων αγαπώ τη φάση που περίμενα. Αυτό μου δίνει δύναμη να περνάω τις καθημερινές μου με χαμόγελο. Αυτό το deadline. H αντίστροφη μέτρηση μέχρι την εκάστοτε μέρα. Που θα πάω ταξίδι. Που θα κανονίσω να βρεθώ με έναν παλιό αγαπημένο φίλο. Τη μέρα που θα ξαναδώ την οικογένεια μου. Την ημέρα που ξεκινάνε οι διακοπές. Το countdown μέχρι τα Χριστούγεννα… Άσε, ακόμα δεν έχω ξεπεράσει το γεγονός οτι πέρασαν τόσο γρήγορα και δεν το κρύβω οτι μάλλον γι'αυτό έχω να γράψω από τοτε.

i have to go. but don't forget.
"something worth having, is probably something worth waiting for."

xxx
S.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες