Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

s01e10 - Christmas Countdown!




Νόμιζα ότι μόνο εγώ για κάποιο περίεργο λόγο δε νιώθω ότι έρχονται Χριστούγεννα αλλά τελικά το ακούω παντού τριγύρω μου να ψιθυρίζεται. Λίγο η οικονομική κρίση που δε μας αφήνει να απολαύσουμε τα περιττά έξοδα που πάνε πακέτο με τις γιορτές. Λίγο ο σχεδόν ανοιξιάτικος καιρός σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ίσως ο ελάχιστος χρόνος που μπορεί να έχεις λογώ βεβαρυμένου προγράμματος και σίγουρα το να μένεις μακριά από την οικογενειά σου..  Κάπως έτσι, δε θέλει και πολύ για να αφήσεις το πνεύμα των Χριστουγέννων να περάσει από δίπλα σου και να μην ακουμπήσει.




Παρόλο που πριν καν μπει ο Δεκέμβριος είχα ήδη στολισμένο σπίτι και έκανα δειλά δειλά τα πρώτα μου σχέδια για τις διακοπές… κάπου στη διαδρομή χάθηκε αυτή η διάθεση. Όταν γίνονται αυτά τα πράγματα στη χώρα σου, που όρεξη για κουραμπιέδες και μελομακάρονα?  Ευτυχώς όλα άλλαξαν σε μια απλή βόλτα με τη Frida Kahlo. Στο δρόμο για τα συνηθισμένα ψώνια του super market περάσαμε απο το Kolonaki Alive Street Event. Δυνατή μουσική, στολισμένοι δρόμοι, υπέροχες βιτρίνες, γλυκά και κεράσματα παντού. Παιδάκια να βγαίνουν φωτογραφίες με τον Αγιο Βασίλη και να προσπαθούν να χωρέσουν όλες τους τις ευχές σε ένα κομμάτι χαρτί. Δεν ήθελα πολύ. Λύγισα. And i was back in the game. Afterall, all you have to do is GET OUT OF YOUR HOUSE!


Και κάπως έτσι το πήρα απόφαση. Δε θα αφήσω κανέναν και τίποτα να μου χαλάσει την αγαπημένη περίοδο του χρόνου. Όταν άλλοι μετράνε αντίστροφα για να έρθει το καλοκαίρι εγώ μετράω αντίστροφα για τα Χριστούγεννα. Είναι η αγαπημένη μου παιδική ανάμνηση και δε θα την προδώσω με την πρώτη δυσκολία. And that's a promise!

Γι'αυτό…
Θα φοράω δύο πλεκτά, θα φοράω γάντια και θα είμαι πιστή στις UGG παρόλο που έξω ο ήλιος γλεντάει. Θα δω χριστουγεννιάτικη ταινία, θα πάω για πατινάζ, θα στολίσω δέντρο, θα ανταλλάξω δώρα και θα μοιραστώ μαζί σου τις επόμενες μέρες 5 πράγματα που αγαπώ να κάνω τα Χριστούγεννα.


Let the christmas countdown begin!!


xxx
S.


PS: μόλις άρχισε να βρέχει. wishful thinking or what? :P





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες