Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

s01e12 - 4 days to go & REUNiTE

Πριν ξεκινήσεις να διαβάσεις τις χριστουγεννιάτικες ασυναρτησίες μου, πάτα play στο παρακάτω video. Είναι απαραίτητο να μπεις στο κατάλληλο mood για να συνεννοηθούμε.


Τώρα μάλιστα! Συντονιστήκαμε…
Ανάμεσα στις αγαπημένες μου λέξεις, λοιπόν, βρίσκεται και η λέξη reunion. Εκτός από το κουτί με τις αγαπημένες μου λέξεις όμως, βρίσκεται και στην ετήσια παράδοση της οικογένειας μου κάθε Χριστούγεννα. Πως άλλες οικογένεις ξεκινάνε τους εορτασμούς με την αγορά του δέντρου, τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες… Ε, εμείς πρώτα πρέπει να ενωθούμε! Και αυτό γιατί είμαστε σκορπισμένοι πάντα σε διάφορες γωνιές της γης. Όπου και να είμαστε όμως τις γιορτές, είναι παράδοση, τις περνάμε πάντα μαζί. Με τραίνο, αεροπλάνο ή αμάξι εκμηδενίζουμε τις αποστάσεις για να κάνουμε το Χριστουγεννιάτικο τελετουργικό μας. Οικογενειακά. Εμείς οι τέσσερις και ο Τhe Jack. 

Σήμερα, λοιπόν, ήταν μία από τις reunion μέρες μας. Εγώ ταξίδευα 5 ώρες με το αυτοκίνητο για να φτάσω στη Θεσσαλονικούλα μου και να προλάβω να παραλάβω τους υπόλοιπους από το αεροδρόμιο. Στη διαδρομή παρόλο που ήμουν μόνη, δηλαδή όχι μονή, με τον The Jack, περασα τέλεια.  Άκουσα το audiobook Wethering Heights απο το κινητό μου και έκανα επανάληψη με το Learn Spanish While Υοu Drive που κατέβασα χθες βράδυ από το iTunes. Έκανα και μερικά video clip ενώ οδηγούσα (αν είσαι αστυνομικός κάνε τα στραβά μάτια) γιατί η χαζομάρα πάει σύννεφο. Όταν έβαλε όμως το Driving Home For Christmas…. 
Το ένιωσα!
Ένιωσα ότι γυρνάω σπίτι, και δεν εννοώ το 9ο διαμέρισμα στην πολυκατοικία μου. Γυρνούσα στο σπιτάκι μου. Στην οικογένεια μου… Ι was not driving to the house.. I was driving HOME! And i just coulnd't wait!!


Like branches on a tree, our lives may grow in a different
direction, yet our roots remain as one.

Φτάνοντας στο αεροδρόμιο βρήκα δεκάδες διπλό/τριπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα με alarm. O οδηγός μπροστά μου εκνευριζόταν και φώναζε ότι βιαζόταν κάπου και κουνούσε τα χέρια του πέρα δόθε κάνοντες διάφορες ευγενικές χειρονομίες που συνοδεύονταν από τον αντίστοιχο λεκτικό στολισμό. Οι κυρίες που περνούσαν δίπλα μου παραπονιόντουσαν ότι τις τυφλώνουν τα φώτα των αυτοκινήτων που τρεμόσβηναν και εγώ...χαμογελούσα σαν χαπακωμένη. Χαιρόμουν που έβλεπα γύρω μου τόσες οικογένεις να σμίγουν. Τόσους ανθρώπους να περιμένουν τους δικούς τους. Απο όλες τις φορές που έχω περιμένει στα αεροδρόμια (και πίστεψε με δεν είναι λίγες) αυτή των Χριστουγέννων είναι η πιο χαρούμενη απ'όλες. Ένιωθα σαν τον φίλο της Phoebe από τα φιλαράκια που τα πιο απαισιόδοξα πράγματα τα έβλεπε από τη δική του αισιόδοξη ματιά και την κίνηση στο δρόμο το βράδυ την έβλεπε σαν ένα χαρούμενο χορό από φώτα. Όποιος δεν καταλαβαίνει τι λέω είναι απλά freak που δε βλεπει friends. i'm shocked. I'M SHOCKED! , όπως λέει και η Phoebe. Πάλι δεν καταλαβαίνεις?! you are a freak of nature. 
"Κλείνοντας" εύχομαι να ήσουν ανάμεσα σε αυτούς που γυρνούσαν ή ανάμεσα σε αυτούς που υποδέχονταν σήμερα στο αεροδρόμιο. Και αν δεν ήσουν σήμερα έυχομαι να είσαι μία από τις επόμενες μέρες σε σταθμούς, αεροδρόμιο, λιμάνια και όπου αλλού. 
Αν από την άλλη είσαι από τους τυχερούς, που έχουν ένα reunion όλο το χρόνο, μην το θεωρείς δεδομένο και απόλαυσε τις γιορτές σου αφιερώνοντας χρόνο σε όσους αγαπάς.
 Σαν να έχεις να τους δεις καιρό. 
Are you still reading my crap? Go out and reunite! 
xxx

S. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες