Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

s01e04 - Travel is my middle name.

Ταξιδεύω από τότε που με θυμάμαι. Ή μάλλον με ταξίδευαν, για την ακρίβεια. Είχα την τύχη να έχω δύο υπέροχους γονείς που με ταξίδευαν αντί να με αφήνουν στον παππού και τη γιαγιά. Μου έχουν κάνει το καλύτερο δώρο που θα μπορούσαν να κάνουν γονείς στο παιδί τους. Έχω πατήσει το πόδι μου σε μέρη που κάποιοι δε φαντάζονται ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα. Έχω φωτογραφίες με φίλους που έκανα στα ταξίδια μου και είναι παιδάκια από όλες τις φυλές.  Ήταν όλοι φίλοι μου. 

Επιστρέφουμε πάντα με souvenir. Το κάνω αλλά το βρίσκω λίγο χαζό. Άλλωστε είτε γυρνάς με μικρογραφία του πύργου του Eiffel, είτε με ένα μικρό άγαλμα της ελευθερίας ή μια mini πυραμίδα… όλα αν τα αναποδογυρίσεις γράφουν made in china! (ironic,huh?)

Γι'αυτό έχω καταλήξει ότι οι φωτογραφίες είναι ο πολυτιμότερος θησαυρός που έχεις μετά από ένα ταξίδι και το καλύτερο souvenir. Made by you this time! Kαι δεν έχει κανένας άλλος ίδιο! 

 Το να έχεις στα χέρια σου όμως ένα video από το ταξίδι σου είναι μαγικό. Ξαναζείς τη στιγμή με όλες σου τις αισθήσεις!  Ποιος είπε οτι δεν μπορείς να ταξιδέψεις στο χρόνο? 

Το παρακάτω είναι ένα από τα πιο όμορφα video που έχω δει τον τελευταίο καιρό και ελπίζω να το απολαύσετε όσο και γω. Τολμήσε και κάνε πράξη μια τρελή ιδέα που σου ήρθε για να έχεις ένα πρωτοτυπο αναμνηστικό από τα ταξίδια σου και πίστεψε με θα είσαι πολύ περήφανος γι'αυτό όταν μια μέρα θα το δείχνεις στα παιδιά σου. 

And remember… “The world is a book and those who do not travel read only one page.”








PS: Και επειδή δεν είμαι μόνο λόγια.. η δικιά μου ιδέα είναι μία συλλογή από φωτογραφίες του The Jack από όλα τα ταξίδια που έχουμε πάει μαζί. Όπως βλέπετε η οικογενειακή παράδοση συνεχίζεται! 

The Jack of Mykonos!


xxx
S.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες